نسخه جدید
بازدید کننده گرامی ,
در حال تست و بروزرسانی قابلیت های نسخه جدید این پایگاه هستیم و طی چند روز آینده امکان اختلال در قابلیت های این پایگاه وجود خواهد داشت , پیشاپیش از شکیبایی شما سپاسگزاریم .
اولین کنسرت محسن چاوشی در اسفند91 برگزار میگردد
اختصاصی اخبار موسیقی ایران: کنسرت محسن چاوشی به رهبری بهروز صفاریان در اسفند 91 برگزار می گردد.
مدیر اجرایی کنسرت چاوشی در گفت وگو با اخبار موسیقی ایران افزود: این کنسرت بعد از جشنواره موسیقی فجر برگزار خواهد گردیید.
وی افزود در تلاشیم تا بتوانیم استادیوم 12 هزار نفری آزادی را برای چند شب اجرای چاوشی آماده کنیم
وی افزود محسن چاوشی کاملا برای اجرای کنسرت آماده است وتمامی گروه موسیقی با انتخاب بهروز صفاریان رهبر ارکستر انتخاب گردییده است.


نظر شما



CAPTCHA


سرما نوشته است :

اگه بشه عالی ما از 1000کیلومتر دورتر از ورزشگاه میایم .یدونه ای چاووشی.

1391-11-06 11:12:49

کورش نوشته است :

سلام من از طر فداران محسن جان هستم اخر محسن کنسرت بر گزار می کنه یانه توی بعضی از وبلاگ ها خوندم که محسن خبر اجرای کنسرت را تکذیب کرد

1391-10-03 11:31:20

fereshte نوشته است :

آقای فرشید مقدسی چرا؟
چرا باید تکذیب بشه؟!
این بهترین خبره
اگر شما دوست ندارید مجبور نیستید شرکت کنین

1391-09-15 21:29:33

پریا نوشته است :

منبع خبر خوب خود اخبار موسیقی ایران هست .
نوشته اختصاصی که

1391-09-15 12:57:31

farhad نوشته است :

خدایا مرسی
خیلی منتظر این خبر بودم

1391-09-15 00:28:11

بنیامین نوشته است :

با سلام
لطفآ منبع خبر رو اعلام کنین ؟
چون ایشون خودشون سایت دارن و حتمآ اعلام می کننن.
امیدوارم که برای بالا بردت سایت خودتون همچین خبری رو نزده باشین

1391-09-14 16:44:28

monir نوشته است :

چه طوری و از کجا بلیط تهیه کنیم ؟تو رو خدا بگید زووووود

1391-09-14 15:56:23

اميرحسين نوشته است :

تو ر خدا يه منبعي يه اثباتي چيزي بگيد . آخه ا چه جوري حرف شما رو باور كنيم؟

1391-09-14 15:42:01

mohammad نوشته است :

اذیت نکنید دیگه جون مادرتون !!

1391-09-14 14:01:26

حسين نوشته است :

واي عالي محسن جان بالاخره به ارزوي ديرينم رسيدم بخاطرهمه زحماتت ممنون دست اونايي روميبوسم ك سلطان صداروياري ميكنند

1391-09-14 12:48:30

kasra نوشته است :

اگه این خبر واقعیت داشته باشه شاهد بزرگترین باشکوهترین و بهترین کنسرت داخل ایران خواهیم بود بیصبرانه منتظر اون روز میمونیم....

1391-09-14 11:20:00

رسول زينلي نوشته است :

تو عمرم خبري هيجان انگيز تر اين خبر نشنيده بودم. البته اگه تكذيب نشه و محسن منت بگذاره و بياد كنسرت بده.

1391-09-14 10:40:50

mehdi نوشته است :

یعنی میشه؟
12 هزار نفری چیه . آقا بگید 100 هزار نفری رو بگیرن.
گمون نکنم جا بشیم!!!

1391-09-14 10:17:44

ناصر مروجی نوشته است :

خدا کنه که این خبر واقعیت داشته باشه و محسن چاوشی کنسرت بذاره .
به نظر من کنسرت محسن چاوشی باشکوه ترین کنسرت خواهد شد.

1391-09-14 08:46:04

فرشید مقدسی (farshid05) نوشته است :

تورو قرآن این خبرو تکذیب کنید و بگید که دروغه.....
خدا نکنه که راست باشه.....

1391-09-14 03:39:32

یونس نوشته است :

100درصد دوباره تکذیب میشه.

1391-09-14 01:48:51

نویسنده : مدیر سایت | تاریخ انتشار : 13 / 9 / 1391 | بازدید : 11967